لیپوساکشن و زراعة الشعر با کلینیک تخصص نوین ایرانا
نوشته شده توسط : ali

لیپوساکشن (شفط الدهون)
لیپوساکشن از رایج‌ ترین روش‌های جراحی زیباییست که می‌تواند تحت شرایط بی‌حسی موضعی یا به صورت سرپایی انجام پذیرد. لیپوساکشن ( شفط الدهون ) برای از بین بردن چربی‌های موضعی در نواحی مختلف بدن از جمله گردن، غبغب، بازو، ران و … کاربرد دارد.
لیپوساکشن (شفط الدهون) روش های مختلفی دارد که در ادامه آن ها را نام می بریم :
لیپوساکشن سنتی
لیپوساکشن اولتراسونیک
لیپوساکشن الکتریکی
لیپوساکشن با لیزر یا لیپولیزر

لیپوساکشن هوای فشرده یا لیپوماتیک
 
لیپوماتیک جدیدترین روش برای برداشت چربی‌های موضعی در حال حاضر است. دستگاه با سه نوع جنبش ارتعاشی ، زیگزاگی و چرخشی چربی‌ها را با دقت بسیار بالایی از بین می‌برد. علاوه بر این ارتعاشات دستگاه طی لیپوساکشن (شفط الدهون) باعث تحریک کلاژن‌سازی پوست می‌شود. ساختار دستگاه طوریست که از ماهیچه‌ها ، رگ‌های خونی و اعصاب به خوبی حفاظت می‌کند. این روش تاثیر مهارت جراح را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و برای مناطقی که دسترسی به آنها سخت است یا حاوی بافت فیبروزی زیادی است (لیپوساکشن ثانویه یا لیپوساکشن در مردان) بسیار مناسب خواهد بود. دستگاه خیلی ساده استریل می‌شود و خطر انتقال عفونت را از بین می‌برد. در این روش از حرارت برای از بین بردن چربی‌ها استفاده نمی‌شود که این امر، خطر سوختگی و نکروز پوست را از بین می‌برد.

جراحی بینی (تجمیل الانف)
اگر تصمیم دارید بینی خود را جراحی کنید و تغییری بزرگی در ظاهر خود به وجود آورید، پیشنهاد ما به شما این است که پیش از هر عملی توصیه های زیر را بشدت جدی بگیرید. در ادامه در‌مورد تمام نکاتی که باید قبل و از بعد از جراحی بدانیم، صحبت می‌کنیم.
چه کسانی نباید عمل جراحی بینی (تجمیل الانف) انجام دهند؟
عمل جراحی پلاستیک و زیبایی بینی ( تجمیل الانف ) در اطفال، افراد کهن سال و کسانی که بیماری‌هایی مانند عیوب انعقادی ، بیماری‌های خونی، سرطان و مریضی های ناتوان‌کننده مزمن، عفونت‌های حاد، بیماری‌های روانی و قلبی شدید دارند، ممنوع است.
برای عمل جراحی بینی (تجمیل الانف) دو روش کلی وجود دارد :
o  روش بسته
o  روش باز
 در روش بسته هیچ‌گونه برشی از خارج بینی داده نمی‌شود و کلیه بر‌ش‌های جراحی از داخل بینی صورت می گیرد، در نتیجه جای هیچ بخیه‌ای در ظاهر بینی نمی ماند.
 
در روش باز، برش جراحی از روی پوست جلو بینی انجام می‌شود. چه در روش باز و چه در روش بسته پس از انجام برش‌های جراحی پوست بینی از سطح استخوان‌ها و غضروف‌های بینی جدا می‌شود تا جراح بتواند تغییراتی که باید را روی آن انجام دهد. سپس در صورت لزوم قوز بینی برداشته می‌شود و قسمت استخوانی بالای بینی تراشیده و باریک می‌شود.

کاشت مو (زراعة الشعر)
کاشت مو فرآیندی است که در طی آن موهای طبیعی از بخش های پرپشت موی سر به بخش هایی که موی کمتری دارند توسط پزشک متخصص انتقال پیدا می کنند. در طول این عمل، پزشک در بسیاری از موارد موهای سر را از اطراف سر یا پشت سر به بخش جلویی یا بالای سر منتقل می کند.
عمل کاشت مو ( Hair Transplantation ) با استفاده از بی حسی موضعی و تنها در کلینیک تخصصی پوست و مو انجام می گیرد.
متاسفانه ریزش مو ممکن است در اثر عوامل مختلفی ایجاد شود. برای مثال بالا رفتن سن و سال. ناگفته نماند که این احتمال برای اکثر مردان و یا رسیدن به یک سن مشخص وجود دارد. اما خبر خوب در این رابطه این است که روش های زیادی هستند که می توان در رابطه با ریزش مو و طاسی در نظر گرفت، از بهترین روش ها می توان به عمل کاشت مو ( زراعة الشعر ) اشاره کرد. کاشت مو (زراعة الشعر) فرآِیندی هست که در آن فولیکول های مو از همان بخشی از بدن که به آن مکان منبع می گویند گرفته شده و به بخشی دیگر از بدن که به طاسی مبتلا شده است و اصطلاحا مکان دریافت کننده نامیده می شود انتقال می یابد. بر اساس آمار بیشتر مردان از این روش استفاده می کنند. به نحوی که در سال 2013 گزارش شد بیش از 71% افرادی که این عمل را انجام داده اند مرد بوده اند.
از دلایل ریزش مو می توان به این موارد اشاره کرد :
رژیم غذایی
استرس
بیماری
عدم تعادل هورمون های بدن
داروهای مصرفی
 

کلینیک نوین ایرانا یکی از با سابقه ترین مراکز زیبایی در مشهد همراه با کلینیک های تخصصی و آزمایشگاه مجهز می باشد. این مرکز بیش از چندین سال سابقه جراحی در زمینه های زیبایی از جمله لاغری با لیپوماتیک، لاغری با لیپولیز، جراحی سینه، جراحی بینی (تجمیل الانف)، تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت و بالن معده و … داشته و تحت نظارت معاونت درمان ایران مشغول فعالیت می باشد. این کلینیک از پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص در زمينه جراحی های پلاستیک، اورتوپدی، اورولوژی، زنان، گوش و حلق و بینی، گوارش و … بهره مند است. مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات پزشکی در کلینیک نوین ایرانا آماده ارائه خدمات فوق به هموطنان عزیز می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: